sobota 2. července 2011

Naposled...

Ve čtvrtek ,den kdy všichni dostávali vysvědčení,tak já měla poslední den na základní škole. U nás deváťáci poslední den píšou na ostatní svojí třídu. Většinou rtěnkou,tužkou na oči nebo pusu,lihovkou..čimkoliv co je vidět a co jde blbě dolu ! Takže to bylo vtipný když jsme tam pobíhali na podpatkách a chytali jsme prvňáčky,ale i třeťáky. Prostě všechny kdo se nám dostal pod ruku tak jsme ho pomalovali :) ..
Tady máte pár fotek kde jsem s přátelema...Aneb poslední den po devíti letech...
S kamarádkou :)
S těma nejlepšíma :)
Áčko,Béčko,Céčko..Nejlepších devět let.
Na sobě jsem měla modré šaty z Topshopu ( mimochodem koupila jsem je tady u nás v sekáči,myslim že stály něco mezi 200-300 kč ) a černé boty na podpatku z Deichmannu. Fakt mě bolely nohy ! 

5 komentářů:

  1. Máš krásné šaty. :) Moc pěkné fotky!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. ach, koniec základky... ja to nikdy nezažijem, pretože som išla po štvrtom ročníku na osemročné gymko, takže zažijem čosi podobné, ale končiť budem v 18tich a nie po 9tich rokoch, ale po 8mich.... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé šatičky, ted u nás v sekáči taky začali prodávat víc oblečků z Topshopu, těším se z toho :)
    A mám stejnou situaci jako holčina nade mnou :) Taky se budu loučit až po 8 letech na gymplu..

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu hezké šaty! A něco k těmu malování, to se máte! Jak jsme se loučili my, tak to my jsme museli mít proslov před celou školou a zpívat pár písniček. Ale to malování by se mi líbilo!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju slečny..Všechny deváťáky co znám ,by se raději vzdali prázdnin jen aby jsme mohli bejt zase spolu..V minulém článku jsme měli vyřazování tam měla každá třída 15min. svojí show (my tancovali) a ve čtvrtek tohle :) skvělej konec roku ! Holky a vám pak přeju při loučení hodně nervů a voděodolné řasenky :))

    OdpovědětVymazat